Każdy produkt zakupiony poprzez sklep internetowy beautywomen.pl jest objęty gwarancją.

Jeżeli dany produkt posiada wady funkcjonalne (np. związane z zapięciem) bądź w czasie sprawdzania towaru przy kurierze nie jest on zgodny z opisem, prosimy o:

  • Kontakt w wybranej formie w celu udzielenia informacji o formie wady
  • Prosimy o zwrot towaru w ciągu 48h od daty poinformowania sklepu o wadzie towaru, koszt wysyłki zostanie zwrócony
  • Po otrzymaniu towaru sklep skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia wady
  • Towar zostanie wymieniony na nowy bądź wada zostanie wyeliminowana w ciągu 7 dni od daty otrzymania zwrotu towaru.
  • W dniu wysyłki towaru, zostanie również przelany zwrot pieniędzy za przesyłkę wadliwego produktu.

Pragniemy, aby każdy nasz klient czuł się w pełni usatysfakcjonowany z zakupów dokonanych w sklepie internetowym beautywomen.pl, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby maksymalnie wyeliminować wszelkie niedogodność.

Gwarancja nie obejmuje:

  • Urazów mechanicznych produktów.
  • Rys które powstały w trakcie użytkowania produktu.
  • Zniszczeń związanych z nieodpowiednim użytkowaniem produktów (szczegóły w zakładce porady).

Prosimy o wysyłanie reklamowanego towaru na adres magazynu firmy:

GUARIUM Sp. z o.o.

ul. Stefana Korbońskiego 14C

30-443 Kraków

Każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie

Proszę mieć na uwadze, że warto rozpocząć proces reklamacji od kontaktu tel./e-mail z naszą firmą. Można w ten sposób uniknąć niepotrzebnych kosztów przesyłki i rozwiązać problem w komfortowy sposób.